vrijdag 26 april 2013

Aviary

In mijn vorige Stampin' Up Haul heb ik de Aviary Stamp Set gekocht. Bij verschillende stempelsets hoor ik vaak 'waar kan ik die voor gebruiken?'. Met de onderstaande voorbeelden laat ik je zien dat er voor drie verschillende gelegenheden dezelfde stempelset is gebruikt. Niet alleen de stempelset ook het designer series papier is hetzelfde.


 



Linksboven: Een beterschapskaart. De tekst komt van de stempelset Word Play.
Rechtsboven: I'm here for you, no matter what! Deze kaart is ideaal om vrienden of familie een hart onder de riem te steken.
Linksonder: Congratualations on finding each other. Niet alleen leuk voor als mensen gaan samenwonen, maar het kan ook een unieke trouwkaart zijn, een verlovingskaart of juist een jubileum van samenzijn.

Wil je de Aviary stempelset bestellen? Mail dan naar stampinsyl@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten